تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, | 15:57 | نويسنده : ranius

کریستوفر پائولینی نویسنده مشهور مجموعه کتاب های وراثت هست.که در ایران بیشتر اونو با نام پسر اژدها سوار می شناسیم.در این پست بیوگرافی او و در پست بعد دانلود رمان وراثت رو براتون می ذارم.

بیوگرافی و آشنایی با این نویسنده ی خوش ذوق در ادامه مطلب.منبعم هم طبق معمول ویکی پدیااست.



ادامه مطلب

رمان خیلی باحالیه.مخصوصا برای دوستداران اساطیر یونان.حتما دانلودش کنین.

پرسی جکسون و خدایان یونان (به انگلیسی: Percy Jackson & the Olympians) نام یک سری کتاب پنج جلدی فانتزی نوشته ریک ریوردن است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در ایالات متحده آمریکا منتشر شده و جزو کتاب‌های پر فروش در سراسر جهان بوده و هست.

کتاب

این سری کتاب معروف شامل پنج جلد است و ریک ریوردن تاکنون یک جلد کتاب فرعی نیز درباره این سری منتشر کرده است. جلد اول این پنج گانه تحت عنوان (دزد آذرخش) و جلد دوم آن با عنوان (دریای هیولاها) با ترجمه مریم حیدری توسط انتشارات بهنام به چاپ رسیده است و مجلدهای بعدی با فاصله دو ماه از یکدیگر به چاپ خواهند رسید. از جلداول، یک فیلم سینمایی با نام پرسی جکسون و خدایان یونان: دزد آذرخش در هالیوود ساخته شده که فروش خیلی خوبی داشته است و لوگان لرمن، در آن نقش پرسی جکسون رو بازی کرده‌است.

سری کتاب‌های پرسی جکسون عبارتند از :

جلد اول : دزد آذرخش

جلد دوم : دریای هیولا ها

جلد سوم : نفرین تیتان

جلد چهارم : نبرد هزارتو

جلد پنجم : آخرین خدایان یونان

فیلم

فیلم پرسی جکسون و المپ‌نشینان: دزد صاعقه فیلمی فانتزی بر پایه رمان پر فروش اثر ریک ریوردن با کارگردانی، کارگردان موفق هری پاتر کریس کلومبوس است . این فیلم داستان پسر نوجوانی بنام پرسی جکسون ( لوگان لرمن ) است که توانایهای بالقوه ای دارد، برای مثال او می تواند مدت هفت دقیقه زیر آب بماند و در تمام درسهای دبیرستان بجز اسطوره‌شناسی یونان موفق است تا اینکه پس از بازدید از یک موزه یونانی و گم شدن مادرش و گم شدن عصای زئوس که او را مسبب این جریان می دانند. کشف می‌کند که او از نسل خدایان یونان باستان است و همین باعث رخ دادن جنگی عظیم میان خدایان می گردد و …

لینک دانلود کتابا تو ادامه ی مطلب.....

 



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد

پيچک